Mitsubishi-Motors logo
ClearTechnology logo

Mitsubishi Motors introduceert Service Commitment Programma.

Verbeterde servicevoorwaarden voor Mitsubishi-rijders: dit is nieuw

26 maart 2020

Na 45 jaar en meer dan 7 miljoen verkochte auto's in Europa zijn er een paar dingen die je met zekerheid kunt zeggen. Bijvoorbeeld dat Mitsubishi-rijders veel waarde hechten aan gemoedsrust en dat betrouwbaarheid één van de belangrijkste koopargumenten is onder Mitsubishi-rijders. Om dit extra kracht bij te zetten, introduceert Mitsubishi Motors het 'Service Commitment Programma' met verbeterde servicevoorwaarden. Lees hier wat dit inhoudt.

5 jaar garantie

Met het Mitsubishi Service Commitment Programma worden garantie- en servicevoorwaarden gebundeld en verder uitgebreid zonder bijkomende kosten.

Op de eerste plaats was Mitsubishi Motors in 2015 het eerste Japanse automerk dat een fabrieksgarantie van vijf jaar introduceerde voor alle nieuwe modellen in Europa. Ter aanvulling hierop, geldt nu ook vijf jaar fabrieksgarantie op alle originele accessoires die bij de aflevering of binnen drie maanden daarna gemonteerd worden. Dat is zelfs een primeur in de autobranche.

ZIE OOK: Consumentenbond bevestigt betrouwbaarheid Mitsubishi Motors

24/7 mobiliteitsservice

Verder profiteert iedere Mitsubishi-rijder van gratis ‘life-time mobiliteitsservice’ in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én vervangend vervoer, zolang de auto in onderhoud is bij een erkend Mitsubishi-dealer.

Het werkt namelijk zo: iedere Mitsubishi-rijder ontvangt na een onderhoudsbeurt een persoonlijke MijnMitsubishi Card. Met deze kaart ben je 100% verzekerd van mobiliteit in binnen- en buitenland, dus ook als de auto onverhoopt niet op de dag van pechmelding te repareren is.

De MijnMitsubishi Card is een jaar geldig en als je na twaalf maanden (of eerder) weer een onderhoudsbeurt laat uitvoeren bij de erkende dealer, wordt de kaart gewoon weer met een jaar verlengd. En daarbij maakt het helemaal niets uit hoe oud de auto is en hoeveel kilometer op de teller staat. Bovendien maakt deze Mitsubishi-service een lidmaatschap van een andere (betaalde) pechhulpdienst overbodig.

Als onderdeel van het Mitsubishi Service Commitment Programma worden ook nog eens proactief gratis winter- en zomerchecks georganiseerd voor MijnMitsubishi Card-houders. Zorgeloos rijden, dat zit dus wel goed bij Mitsubishi Motors. Meer weten? Bekijk hier de servicevoorwaarden in detail.

ZIE OOK: Waarom een terugroepactie getuigt van goede service

Ook interessant
Waarom ik dit laadpunt voor thuis gekozen heb
Mitsubishi Outlander PHEV uitgeroepen tot ‘4WD van het jaar 2020’
BPM-wijziging pakt goed uit voor Mitsubishi Motors
250.000ste Mitsubishi Outlander PHEV is een feit
“Hey Siri, speel Baby Shark op Spotify”
Mitsubishi Space Star en ASX overtuigen in Duits betrouwbaarheidsonderzoek

Wij maken gebruik van cookies.

Wij maken gebruik van cookies om het gebruik van onze website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Als u hiermee akkoord gaat, klik dan op 'Accepteren'. Als u meer wilt weten over cookies en de wijze waarop Mitsubishi Motors informatie verzamelt, klik dan op 'Algemeen Privacy- en Cookiebeleid'.

Algemeen Privacy- en Cookiebeleid